Potraviny s vysokým obsahem vody, které vás udrží hydratované, zatímco jíte

Tyto potraviny s vysokým obsahem vody mají nízký obsah kalorií a jsou plné vitamínů a živin, takže zůstanete sytí, hydratovaní a šťastní.

 

piti vody

Od jídla k pití

Potraviny s vysokým obsahem vody mají několik výhod. Pomáhají udržet vás syté, odvrátit chutě na nezdravé věci, a udržet vás hydratované. Navíc, vaše tělo opravdu potřebuje vodu. "Zůstat hydratovaný je nezbytné pro adekvátní zdraví. Většina těla se skládá z vody, takže i mírná dehydratace může potlačit energii, koncentraci a mít negativní následky na zdraví," říká Erin Palinski-Wade, RD, CDE, autor Belly Fat Diet for Dummies. Pokud nejste schopni vypít doporučených osm sklenic vody denně, Jezte tyto potraviny, abyste propašovali do těla nějaké H2O.

Vodní meloun

"To sladké ovoce se skládá z 92 procent vody, což je skvělý způsob hydratace," říká Palinski-Wade. "Kromě toho, 2 šálková porce melounu je vynikajícím zdrojem draslíku - elektrolytu zásadního pro hydrataci a zabránění svalovým křečím."

 meloun

Jahody

Kromě toho, že obsahují více než 90 procent vody, jsou tyto plody bohaté na antioxidanty vybaveny vitamínem C, který pomáhá podporovat zdravý imunitní systém. "S pouhými 47 kaloriemi a 3 g vlákniny na šálek, jsou skvělým způsobem, jak dosáhnout pocitu sytosti a spokojenosti přičemž obsahují méně kalorií," říká Palinski-Wade. (U jahod bylo také prokázáno, že snižují hladinu krevního cukru po jídle, a tak se snažte sníst jako dezert několik sladkých jahod místo pocukrované bábovky).

jahody

Ledový salát

Ledovému salátu se vytýká, že se nemůže nutričně rovnat se špenátem a kapustou. Ale možná že to budete chtít, přehodnotit, až příště budete chodit po salátovém baru. Ledový salát má 96 procent vody a je skvělým zdrojem vlákniny. "Pouze 10 kalorií a 1 gram vlákniny na šálek - hlávkový salát může být skvělý způsob, jak přidat objem svému jídlu bez zátěže přidaných kalorií," říká Palinski-Wade.

salat

Okurka

Solidní zdroj vitaminů C a A. Tato zelenina má nejvyšší obsah vody ze všech druhů pevné stravy. Jedna okurka vás bude stát pouze asi 47 kalorií a pomůže zabránit předčasnému stárnutí kůže a pomůže zlepšit váš imunitní systém – rozhodující bod, když se vydáme do sezóny rýmy.

okurka

Rajčata

Rajčata jsou z 95 procent voda a jsou bohaté na lykopen, živinu, která může zlepšit zdraví srdce a bojovat proti některým druhům rakoviny, říká Palinski Wade. Označte tuto zeleninu, jako tu kterou musíte jíst alespoň několikrát týdně.

rajcata